Tämä blogini avattiin viikko sitten lauantaina 27.1. klo 12. Eilen illalla kävijämäärä ylitti jo 400, mikä on mielestäni tosi hieno juttu.

Palautettakin olen saanut ja sen antamiseen haluan kaikkia rohkaista.

Kommentointia tässä sivuilla ei kannata pelätä, koska tänne voi halutessaan kirjoittaa myös nimimerkillä. Sähköpostiosoite, josta viesti lähetetään ei tule kaikkien nähtäville - edes minä en sitä näe.

Viestiä voi lähettää minulle myös suoraan sähköpostiini [email protected]. Yritän vastata viesteihin niin pian kuin ehdin. 

Minulle voi reilusti myös soittaa kännykkääni 0400- 164 689 tai kotinumeroomme 014- 273 649, josta Ekku - aviomieheni voi myös vastata. Hän yleensä tietää, mistä minut tavoittaa.

Näiden teknisten välineiden lisäksi vanhanaikaiset tapaamiset ovat hyvä keino palautteen antamiseen. Siksi sivuilla kerrotaan aina viikko kerrallaan tilaisuuksista, joissa olen paikalla. Toivon, että tulet vetäisemään hihasta ja kertomaan asiasi.

Olen tässä viikon aikana harmitellut, kun en ole usein ehtinyt tänne kirjoitella. Mutta kun istun alas, tekstiä tulee vähän liiankin kanssa - kuten olet ehkä huomannut. Tavoitteeni on kirjoitella useammin ja lyhyemmin. Saa nähdä, miten siinä onnistun.

Inhimillinen vuorovaikutus ja rakentava kritiikki vievät asioita eteenpäin. Ei siis maata paikallaan. Itse haluan olla rakentamassa parempaa maailmaa - en puolestasi - vaan yhdessä Sinun kanssasi.

Ai niin,  - tukiryhmään halukkaille ei ole mitään karsintatestiä. Ota reilusti yhteyttä, jos haluat mukaan siihen joukkoon, joka tukee tavoitteitani ja joka mm. sai aikaiseksi tämän blogin.